فروشگاه جامع کتب و جزوات و مقالات و پروژه های دانشجوییscholarshop

فروشگاه جامع کتب و جزوات و مقالات و پروژه های دانشجوییscholarshop

*قبل از خرید راهنمای خرید را حتما مطالعه کنید اگر بعد از پرداخت نتوانید فایل را دانلود نمایید پیامک دهید 09333697585 * باتوجه به اینکه بعضی از بانک ها تراکنش کمتر از 5000 یا 10000 تومان را قبول نمی کنند درصورت عدم موفقیت در خرید با کارت بانک دیگری خرید را انجام دهید.

نظرسنجی سایت

شما در چه مقطعی تحصیل می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 20
  • بازدید کل : 181739

دانلود مقاله یک روش تصمیم¬گیری گروهی مبتنی بر اجماع برای حل مسائل انتخاب استراتژیک هماهنگی زنجیره تامین(pdf+word+ppt)


دانلود مقاله یک روش تصمیم¬گیری گروهی مبتنی بر اجماع برای حل مسائل انتخاب استراتژیک هماهنگی زنجیره تامین(pdf+word+ppt)

عنوان انگلیسی مقاله: 

A consensusbasedgroupdecisionmakingmethodologyforstrategic selection problemsofsupplychaincoordination

عنوان فارسی مقاله:

یک روش تصمیم­ گیری گروهی مبتنی بر اجماع برای حل مسائل انتخاب استراتژیک هماهنگی زنجیره تامین

نویسندگان:R.K. Singh،LyesBenyoucef

مترجم: مهدی سلیمی ترازوج

نوع فایل:ppt,pdf,word

حجم:2.13MB

چکیده فارسی مقاله:

در یک زنجیره تامین (SC)، اعضا اغلب تصمیمات جمعی برای حل تعدادی از مسائل اتخاذ می کنند که توسط معیارهای مختلف کمی و کیفی مشخص می­شوند. این مقاله یک روش تاپسیس فازی و تصمیم­گیری گروهی مبتنی بر اجماع نرم را به­­منظور حل مسائل مربوط به تصمیم­گیری چندمعیاره (MCDM) در هماهنگی زنجیره تامین ارائه می­دهد. این روش برای بهبود همکاری در زنجیره تامین غیرمتمرکز پیشنهاد می­شود. برای مثال، زنجیره تامینی که شامل چندین نهاد مجزا و مستقل از لحاظ قانونی با مقامات تصمیم­گیرنده خود می­باشد. به منظور رسیدگی به عدم دقت اعضای زنجیره تامین در تدوین مقدار اولویت معیارهای مختلف، یک روش مبتنی بر تاپسیس فازی پیشنهاد شده است. بعلاوه، یک رویکرد نرم تصمیم­گیری گروهی مبتنی بر اجماع برای تشکیل اجماع در میان اعضای زنجیره تامین، با توجه به مقادیر اولویت معیار برای گزینه­های مختلف بکار می­رود. ضریب همبستگی و انحراف معیار (CCSD) بر اساس روش تعیین وزن هدف نیز برای شمارش وزن­های معیار تاپسیس فازی بکار می­رود. به منظور نشان دادن انطباق روش پیشنهاد شده، یک مثال گویا ارائه شده است.

چکیده انگلیسی مقاله:

In asupplychain(SC),thepartnersoftenmakecollectivedecisionstosolveanumberofproblems which arecharacterizedbyvariousquantitativeandqualitativecriteria.Thisarticlepresentsafuzzy TOPSIS andsoftconsensusbasedgroupdecisionmakingmethodologytosolvethemulti-criteria decision making(MCDM)problemsinsupplychaincoordination,i.e.,selectionproblems.This methodologyisproposedtoimprovethecoordinationindecentralizedsupplychains,i.e.,supply chains thatcompriseseveralindependent,legallyseparatedentitieswiththeirowndecisionautho- rities. Inordertoaddresstheimprecisionofsupplychainpartnersinformulatingthepreferencevalue of variouscriteria,afuzzyTOPSISbasedmethodologyisproposed.Moreover,asoftconsensusbased group decisionmakingapproachisusedforconsensusformingamongthesupplychainpartners, regardingthepreferencevaluesofvariouscriteriafordifferentalternatives.Correlationcoefficientand standarddeviation(CCSD)basedobjectiveweightdeterminationmethodisalsousedforenumeration of theweightsofthecriterionforfuzzyTOPSIS.Todemonstratetheapplicabilityofproposed methodology,anillustrativeexamplehasbeenpresented.

 


مبلغ واقعی 150,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 142,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 249
35 میلیون مخاطب ایرانی

35 میلیون مخاطب ایرانی

با سلام  میخای مخاطب زیادی داشته باشی؟ مخاطب هات کم هستند؟ مخاطب برای اد زدن داخل کانال تلگرام میخایی؟ 35 میلیون مخاطب با سر شماره های  0901 0916 0930 0935 0936 0937 0938 0939 0990 حجم فشرده : 2MB حجم بعد از استخراج : 13GB   ... ...

46k مخاطب برای اد

46k مخاطب برای اد

 با سلام  46 کا مخاطب برای اد کردن در گروه و کانال با کلیک بر روی فایل شماره ها خود به خود در مخاطبین شما ذخیره میشوند ... ...

دریافت فایل : 46k مخاطب برای اد

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "scholar shop" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما